HOMELAND!!!

Pòster de HomelandDes de que vaig acabar la primera temporada de Game of thrones no m’ho havia passat tan bé amb una serie de televisió!

Homeland, evidentment, no té res d’Hivernàlia però televisivament no es queda gaire enrera. El primer capítol tampoc em va semblar tan, tan bó, però poc a poc la trama es va espessint . I llueixen especialment els actors protagonistes.

Claire Danes va guanyar el globus d’or i Damian Lewis es va quedar a les portes però jo no sabria amb quin quedar-me i és que els dos estàn ESPECTACULARS.

Personalment només em sobra el toc snob de la banda sonora jazzística però ja se sap que a la vida mai res és perfecte. Ni la tele.

Etiquetat ,

Deixa un comentari

A baix a mar

Un bloc de sorpreses per Judit Bonet

驚きの保湿感。美容女子

Un bloc de sorpreses per Judit Bonet

