Fashion blogging i la publicitat a internet

P1030476Qualsevol que segueixi una mica l’actualitat de moda a través de blogs pot adonar-se clarament que la publicitat és una part intrínseca d’aquests.

Seguint l’estela de la moda offline, les fashion bloggers llueixen les robes patrocinades per las marques sense cap mena de complexe, tal i com a les revistes s’exposa la roba que les diferents empreses aporten.

Més enllà d’aquesta publicitat coneguda i aprovada en el món de la moda online es comproven altres pràctiques del màrqueting online. La promoció de posts en forma de sorteig és una opció amb alts rendiments i benficiosa per totes les parts que segur continuarà explotant-se durant molt més temps. Els posts patrocinats ja és una qüestió molt més dubtosa perquè per molt que no estiguin obligats a ser marcats com a publicitat qualsevol lector els discerneix ràpidament i no cal dubtar que l’atenció disminueix considerablement.

Un repàs pels comentaris d’un “fashion diary” ens ensenya com crear vincles i generar tràfic pel teu web d’una manera més o menys descarada. Seguir els passos d’una blogger ens pot donar moltes idees sobre com crear xarxa per a un negoci: actualitzar, estar presents a les xarxes més importants pels nostres seguidors, comentar a tots els llocs afins, etiquetar molt i pensant en el que es busca, presentar-nos a totes les comununitats del nostre interés…

Jo diria que en la moda a internet és on es fa més palpable el marketing online.

Etiquetat , ,

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

A baix a mar

Un bloc de sorpreses per Judit Bonet

驚きの保湿感。美容女子

Un bloc de sorpreses per Judit Bonet

%d bloggers like this: